събота, 2 септември 2023 г.

## Завръщането на джедаите и нинджите! ;)

    Изненада!!:) Ето ме и мен. Изпратиха ми няколко линка, в които хвалят моя блог и се замислих, че е време да понапиша това онова. Погледнах старите теми и се почувствах като динозавър. В блога ми няма грам за динамичните масиви (е, в последната статия ви „предупреждавам“ за тях), нито за новите функции като XLookup, Let и възможностите да пишете собствени функции без VBA с Lamda! Няма трикове с Power Query. Excel така мръдна последните години, че „триковете“, които съм описал, се правят с новите функции и инструменти за секунди. Е, ако ги знаете да ги използвате де. Защото все още за връх на Excel хакерството“ се смята Vlookup😊 Та дръжте си шапките, че ви чакат нови приключения и забавления, ако сте любители на Excel и анализа на данни. П.П. За радост или съжаление, освен мързел нямам оправдание за това, че спрях да пиша😊 За което се извинявам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар